mandag 31. desember 2007

Velkommen til mitt hjem/Welcome to my home


Velkommen til mitt hus. Vil blogge litt om min store interesse som er interiør. Har de siste par årene blitt veldig glad i chabby chic/simple living stilen selv om mitt hus per i dag ikke vitner så mye om det. Har i mange år være opptatt av den etniske stilen og har dermed gjort innkjøp i inn- og utland etter den stilen. Nå vil jeg gradvis prøve å kombinere de to stilene for jeg kan jo ikke kaste ut alle de etniske tingne mine som jeg jo også er glad i.

Welcome to my home. I have decided to make a blog about my big passion which is interior. Last couple of years I`ve got more and more interested in Chabby chic/simple living style even my house right now doesn`t look that way. For many years I`ve had interest in the ethnic style and have done much shopping in that style both domestic and abroad. Now I`ll try to make a combination of both as I don`t want to throw out all my dear ethnic stuff.

Ingen kommentarer: