torsdag 11. juni 2009

Første studieår over


I fjor på denne tiden var jeg veldig spent på hvor jeg ville ende opp som sosionom student. Høgskolen i Lillehammer ble min skole dette skoleåret, et år som har vært veldig lærerikt på mange måter. Året har gått utrolig fort og det var over før jeg visste ordet av det. I løpet av året bestemte jeg meg for at det kun blir med dette året på Lillehammer, og i forige uke var jeg tilbake for min eksamen og for å hente flyttelasset. Resten av studietiden vil jeg ha ved Høgskolen i Finmark (Alta).

Håper jeg får mer tid til å blogge fra nå av. Har ikke hatt tid til å prioritere det i løpet av året. Heller har det ikke blitt tid til å besøke så mange blogger som jeg har ønsket, så det gleder jeg meg til å gjøre nå i sommer.

2 kommentarer:

Fru Luna sa...

Heisann! Der var det jo et nytt innlegg fra dæ :)

Britt sa...

Hej!

Tack så hemskt mycket för de fina presenterna! Passade perfekt:-)

Kram britt